Vēsture

Sergel grupas vēsture aizsākās klasisku Zviedrijas industrijas iezīmju ietekmē.

Vēsture

Zviedrijas telekomunikāciju monopola uzņēmums Televerket darbojās kopš 1853.gada. Aptuveni 100 gadus vēlāk, 1988.gadā, kompānija nolēma reorganizēties, lai koncentrētu uzmanību uz savu pamatdarbības veidu. Viena no reorganizēšanas procesa sastāvdaļām bija kompānijas parādu iekasēšanas departamenta pārveidošana par atsevišķu vienību ar apmēram 20 darbiniekiem. Pārcelšanās uz augstceltni blakus Sergel laukumam Stokholmas centrā atrisināja ne tikai kompānijas atrašanās vietas, bet arī tās nosaukuma jautājumu. Tā tika nodēvēta par Sergel Inkasso AB. 1996.gadā bizness strauji attīstījās.

Sergel paplašināja savu darbību, attīstot arī kredītuzraudzības un maksātnespējas administrēšanas pakalpojumus. Šajā laikā kompānijas vārds tika nomainīts uz Sergel Kredittjänster AB. Dažus gadus vēlāk tika pievienoti maksājumu un debitoru parādu uzraudzīšanas, juridisko konsultāciju un parādu iekasēšanas pakalpojumi. Ar maksājumiem saistīto pakalpojumu klāsts tika nokomplektēts 2000.gadā, kad Sergel bija gatavs piedāvāt rēķinu portfeli, kurā ietilpst parādu piedziņas, cenu veidošanas, rēķinu iekasēšanas un klientu attiecību pārvaldības jeb CRM pakalpojumi. Uzņēmuma pēdējos darbības gadus raksturo nepārtraukti panākumi Zviedrijā un starptautiskas darbības paplašināšanās Ziemeļvalstīs un Baltijā.